Monday, 6 June 2011

speachlesssssss...!!

Salam...
Iv juz read qistina n shamiza blog..huhu..im so jelez 2 see their chnges...Smua kearah cahaya Allah swt..
Alhamdullillah skrng iman aku timbul..huhu..sbb aku bnyk baca artikel2 n dpt support dr mmbe..;(((


But,suddenly i feel very scared..tkot jauh dgn Allah...aku tngok fb kwn2 kolej,smua mcm dlm dunia sndri.....xda kesedaran bab agama..huhu..tkot!...bleyy aku ckp aku balik kolej,aku akan ikot keadaan skeliling....Aku x ckp aku baikk.....n kwn kolej jahat..tiiiiidaaakkkkkk...dia org baik,,mcm kebanyakkan wanita kat luaq sna..keadaan yg bwt depa jdi cam tu..sma la cam aku jgak kan..


Aku x nak iman aku tenggelam semula....(menangis sejenak ;'(((..))..cahaya keimanan akan pudar..
tp shamiza nasihat kat aku,klu lemah baca nota cinta Allah..aku bleyy baca,tp merangkak...n plus penterjemahan x masok dlm hati......


Lgpon keadaan sekeliling bwt aku segan nak tnjuk aku baik...bkn niat nk show off,tp org sekeliling akan kata aku 'bwt alim'..huhu..;(((..


Wahai makluk Allah,aku x alim pon...aku bkn nak jdi ustazah....!!aku juz nak ketenangan n keimanan yg kukuh dlm atie...That all mydear frens....!!;))Aku nak jdi wanita yg baik2..


Huhu..environment at my college full of gossips,inner conflict between each other..kdg2 kata2 diiringi ngn kata2 yg x elok...Astagfirullahhalazimm..~Bkn smua kwn aku mcm tu...kat cnie aku nak cta environment yg aku alami..


Tempat aku xdak usrah2,perdebatan ttg agama,ceramah atau prjumpaan agama yg bley rohani aku makan..rohani aku akan lemahh..Aku mgkin hayut..Tp Allah syg kat aku,Dia x letakkan aku di zone yg selesa kat kolej..Kdg2 Allah datang kan kesedihan n kerinduan dlm dri aku..Alhamdullillah..~




Aku x bermksud nak tnjukkan keburukan kwn2 kolej....(atau adakah aku dedahkan aib kwn2 tnpa disedari??....ampun ni dosa aku Ya Allah)aku x dedahkan blog aku..juz 4 me 2 read..aku da tegur...tp dpt aku rasakan muka2 yg x puas ati....Sahabat merupakan cermin kepada diri kita right??...




Life is a jouney....along the jouney u will find alot of path n junction..aku x nk terslah pilih jalan..Ya Allah,kau bimbing lah aku ke jalan yg kau redhai..aminnn..~

No comments:

Post a Comment