Saturday, 11 June 2011

Matlamat aku!!..Insyaallah..

Salam..
Nie entry terahir aku sblum balik kolej..Aku dpt rasakan nie laa kali pertama aku nak balik kolej dgn prasaan yg simpan seribu harapan n penuh matlamat..Even ada jgak prasaan sayu nak tinggalkan family..Ceyh,cam p oversea plak..Jauh gak laa Penang ke Melaka tu..haha..:))..First I want 2 b in luv with Allah swt as my creature..2nd i wat 2 stdy hard 4 Allah also..Insyaallah..
Hope Allah,tetap kan iman aku...Jgn lah kau bolak-balikkan hati aku Yaa Allah....;'((
Aku perlukan doa family n kawan2..juga support n tunjuk ajar..Apa2 pon aku yg kna ada perspiration yg lbh..hehe..Kwn2 klu aku lalai atau jatuh,sedarkan aku n bntu aku bngun..;))


Jauh tuu nak mendaki ke mujahid Alim..so,i really need yur help and support..doa kat aku gak k..especially my family..;))..aku target tinggi spy klu doa hampa tersasar tidak ke mujahid alim,tp tersasar ke muslimah pon jadi laa..jgn tersasar ke jahiliah Islam sudahh..hehe..Iman tenggelam timbul..Jadi klu aku jatuh atau lalai jgn abaikan aku..hehe..Insyaallah..;))

Insyaallah.....

5 comments:

  1. jom climb sama2 pi ke level muslimah =)

    ReplyDelete
  2. duk ngah climb slow2..hehe..aku siap bawak inhaler incase semput tengah bukit..hehe..;))

    ReplyDelete
  3. sama-sama kita mendaki yok!
    kalau jatuh, kawan-kawan tolong tarik.
    kalau tak lambat, kawan-kawan tolong tolak.
    kalau tak larat, kawan-kawan tolong angkat.

    ohyeah! :)

    ReplyDelete