Tuesday, 5 June 2012


Recently aku busy dengan trial untuk preparation exam besar  this coming 13 June..HuHu..Do pray for me ya..!!

Saja nak share……hurmmm..1 Mei lepas aku baru derma darah 350mls..Then 30 mei plak,junior mintak jasa baik senior-senior sem 6 untuk derma darah jugak sebab projek management diorg tak capai target…..sebab aku faham kesengsaraan masalah dalam projek management aku pon tolong la jugak…terpaksa laa aku buka posa and derma darah 350mls…..actually aku tak boleh derma darah sebab tak cukup 3 bulan lagi……tanpa pengetahuan siapa-siapa aku buat leeee tindakan berani mati..keh2 >o<….ok!not fun pon…!!total i`v lost blood in one month is 700mls + ABC …approximately around 800mls….shsssss…..!!
And consequence nyaa adalah aku terasa bahang pening akibat hypotension ..obviously masa aku visit kak aku dekat batu pahat…perghhhh…terasa dunia nie berputar and semua almari macam nak jatuhh….never had this symptoms before..!Pluss aku cepatt letihh…and im not sure what colour of my face is….served my right..!!  

To be honest im still not happy live at this environment..huhu….serious…!!i`v do everything alone…!!erghhh…im juz counting the day to get off from this place …
Actually this coming 14 June,our batch got farewell party…Syuhaidah Mustafa had to take part in Korean dance…!!hahahahaaa….aku nak menari sangat laa kann..and jeng—jeng—jengg..yesterday night sampai lewat malam tak tidur juz thinking to get off from that place….gush out of adrenaline…!!sampai sakit kepala(terbayang aku macam ayam berak krayon..xbley duduk diam).. kawteam lee dengan my brother to pick me up early so that aku tak payah menari…



with this kind of personalities do u think its proper for me to dances on the stage??hurmmm..=.="


Niat aku memang tak sampai hati pon nak buat perangai macam tu..2 bulanm lebih practice..tp kalau dah org buat dekat aku,sampai satu tahap aku pon nak rawat hati aku jugak….Macam masa nurses day baru2 nieee,aku duk dengan F..ada ja nak ambil gambaq dengan F(x la ramai sgt pon)..Tenseyennn sangat jadi patung yg cute…!!hurmmm aku terpaksa buat hardcore macam tak da apa2 berlaku…and suatu pagi bila group KKM nak pergi induksi,aku duk dengan F dekat ruang tamu…

H:hurm F…S kirim salam dekat hg….
Then kwn2 aku J dengan Y masok……..
H: J and Y ….S kirim salam………                                                                                                                 (…erghhhhh hellowwww…im I invisible here~~~…..nama aku susah nak sebut kot..)

Kadang-kadang rasa aku patot kawin….let my husband sey to me like this..   

Asking for permission….
                                                                                                                            
Husband:  awak,( muntah hijau aku..haha)..nak buat apa join party macam tu??
       Aku: Alaaa…kan dah nak berpisah…..untuk kenangan for a last moment…….bilaa lagi..lepas                  
                nie kan dah x jumpa(sambil buat muka sedeyyy..)                                                                                    
Husband:tambah iman tak??
       Aku:..Tak…(sambil tunduk kepala and gigit kuku..)
Husband: “Teman-temam karib pada hari itu(kiamat)saling bermusuhan satu sama lain,kecuali   
                  mereka yg bertaqwa”[az-Zukhruf:67]…kawan-kawan awak tu tak bley nak bawak 
                  masok syurga pon…stay jaa dengan sini…
      Aku:..diam….menurut perintah suami sambil buat muka sedihh (tp dlm hati …yesssssssss!!!! 
             Suami aku tak bagi p….!!!yeahh..yeahh…bunga-bunga api keriangan meletup-letup dekat 
              atas kepala @__@....)


My birthday also non of then wish me except F and K…..wahhh..wahhh…Dalam Herieki Maslow punya teori pon tingkat atas sekali self satisfaction tawwww…bleyyy buat aku mcm tu……
So,we wait and see apa nak jadi 14 June niee….semoga Allah permudahkan urusan aku….

No comments:

Post a Comment