Sunday, 28 October 2012

side mirror..;P

Salam alaik semua..hehe
Aku actually nak post entry lain,tp mcm nnti lah...untuk alih perhatian aku mula laa nak post merapu..hehe..bukan apa manusia nie suka-suki bg persepsi mcm2...huhu...kadang-kadang entry yang cuba kita sampaikan as a joke or what..but people interpret it kita sedang marah,nak tnjuk sedih segala bagai..hehe..dan kita pulak, kadang-kadang terlepas pandang apa yang kita tulih sampai buat orang pandang kot len...anyway,tak pa,jangan sakit kepala sangat dengan karenah menusiee ye. 
hah the best past is,aku dah dapat permanent kat icu kanak-kanak la nie...(erkk...tak sangka tangan aku nie tangan mak-mak...@___@..perasan..psttt..!) harap semuanya Allah permudahkan..insyaAllah itu yang terbaik..;)
oke back tu side mirror..apa hal plak kan dengan side mirror..??ahaha...taakk..suatu hari p gheja pagi2 laa nak masok keja..hujan renyai2...taw jaa lah aku kalau bawak moto mininum 70,kira paling laju 80 jaa laa kan...pagi-pagi tak jem..(time nie aku tak taww kewujudan AES sistem lg oke..harap maap..!) suddenly lampu hijau bertukar jadi merah...apa lgi,brek mengejut sampai tayar belakang dah senget..licin woittt..gerun...kalaw accident aku tak taww nak kol spa....huhu..
tapi insyaAllah berkat baca doa nek kenderaan,aku maseh selamat...tapi kan aku punya nak cari punca,aku salah kan side mirror aku..sebab ada org pusing....tak da kena mngena langsong kan....!!nak habaq kat cnie semenjak duk kl,pengguna jalan raya serius scary...side mirror aku nie mmg maen kan peranan..
Daak bukan apa,dulu aku tak pham..awatnya nak kena buh side mirror kan..kepala kan ada..pusing laa tengok kiri kanan..huhu..sure-sure aku tala side mirror kat muka aku dulu,or baju aku..eheee..nak baget cket laa time bawak moto kann...kurang-kurang boleh laa bezakan muka aku time bawak moto dengan tak bawak moto..hehe..
tapi skarang aku dah paham oke!!...erkk,bab nie lambat cket kepala otak aku nak matang..;)
duk cerita kat entry moto..taw-taw buh gambaq duk posing baikk pnyaa kat keta..huhu

untuk refleksi,hampa tak yah duk buat cun time nek moto..cuba fokus..keh2..;)
(mcm mengata kat diri sendiri..gulp..!)

Hat paling best,baru-baru nie kan rushing balek dr gheja..kiranya takot lambat nek bas laa..bukan apa,hengat balek pkoi 3.30pm..aku pon amek laa tiket pkoi 6.30pm...sempat sangat laa kan..then ada kelas plak tuk Peads Advance Life Support..huhu.. dragged sampai kul 5pm..mestii laa rushing gila..solat plus dengan jem lg kan...then dr rumah nak p pudu aku bulih lupa pakai helmet..hampa dapat bayang betapa tak senonohnya aku bawak moto dak....dah nak sampai,baru sedaq tak pakai helmet...psssttt... tak kan aku nak patah balek kot...cari nahasssss la tu...

huhu:'( aku tak taww saman aku banyak mana dah..dengan AES sistem yang tah hapa-hapa tu....

No comments:

Post a Comment