Thursday, 23 August 2012

EID 2012 ii

Salam ;)
eheeee..macam mana sambutan kemenangan Ramadhan lepasss??osemm x??erkk..apa yg aku rasaa biar lah  rahsiaa.and alhamdulillah dalam kesibukan yang melanda Allah izin jugak aku beriktikaf di macam-macam masjid..besttt..;)
Aidilfitri...alhamdulillah best jugak..besa lah semua berjalan seperti tahun-tahun yang sebelom nyaa....
Ini lahh family aku...eheeee...tomeyyy tak...^^

 Nie nak jugak kita buh butang baju raya...xpaaa..layan kan jaaa..hehe...:)..eheemm..actually aku suka post niee..hehe
nie ipan mak cik eheeee..muka sangat marah bila org amek gambaq diaa..

Setelah sekian lama aku mengidam nak buat nasi goreng akhirnyaa aku buat jugak disebabkan aku makan kuih raya banyak sangat sampai tak lalu nak makan nasik dekat rumah-rumah lain...jadi bilaa mai time petang ckett terasa bahang lapaq....@__@
Maaf laa selfish kali nie,nasi goreng nie memang khas untuk aku jaa...so,tahap kepedasan memang maxima sampai nek atas kepala..tak dak belas kasihan..bagi kat aku sorang pon memang abiss..elok sangat badan pon makin tembam..!!kesian syamil mkn dalam keadaan yang tensyen...;P
tadaaaaa~~~ nasi goreng anak dara..!!sebab xdak sayur..Pluss buh sosej dengan teluq jaa..keh..keh
And 2nd day alhamdulillah dapat jumpak kawan-kawan soksek..eheee...dapat jmpak jugak harisah yg setahun sekali balek..so aku amek kesempatan oder kain sari nak buat jubah...cewahhh...banyak lagi actually gambaq..tp malass nakkk upload...gemok...!!!pssstt..:P..
Program diet bermula lepaih posa..erkkk,macam tak bapa nak relevan plak??=.=".patotnya masa posa nuh..

Cik Fasihah yang mencari-cari,welkem to da club...Semoga Allah permudahkan urusan anda..Terasa kemanisan dalam berukhuwah dan semoga ukhuwah ini terus kekal sampai ke syurga..~~aminnn

No comments:

Post a Comment