Saturday, 1 September 2012

my stuff part 4

salam..salam..salam..:)


Disebabkan keja 12 jam as a pilot study for our batch ...ada satu masa x bapa bz..so gheja aku amek gambaq laa kann..hehe....and edit..edit..hehe...sampai kawan2 aku pon pelik kenapa aku asyik edit dengan benda alah nie jaa...sebab depa suka amek gambaq2 depa aku plak x suka amek gmbaq aku..huhu...x menarik pon gambaq aku ni....


Bawah ni actually gambar patient aku lukis untuk aku..umur dia 9 tahun...jantung dia terbalik dari kita yang manusia biasa..so badan dia tak dapat supply oksigen yang cukup..ths patient looks bluish..really...and day after dia lukis gambar nie,dia menjalani major op untuk memperbaiki jantung dia yang problem tu..insyaAllah semuanya berjalan dengan lancar..;)..juz pray to Allah ye mydear..sebab Allah yang datangkan sakit tu..dan Dia jugak yang pulihkan segala penyakit..trust Him...! everything comes from Him...prayy.. 


ceyy kononnya amek gmbaq nie untuk post sebagai siput kenit laa..hehe..so,cute..i juz like this pic soooo muchh......!!muax..muax..!


tak da apa sangat pon nak update dalam entry kali niee..huhu..juz nak penuhkan almari khazanah aku jaa..huhu..anyway,sad story is aku tak p convo pon dengan niat sengaja..huhu...its juz i really need a good reason y should i go to my convo even from the bottom of my heart tell me to go....??to take certificate as a excellent student from LJM also not a very strong reason for me...
erkk,nak jugak bunga teddy bear tuu and pakai jubah...taaaapiiiii......aku pon xtawww.........there is sumthink bothering me inside...huhu

8 comments:

  1. Replies
    1. xtww lah kak noona...huhu..ehh,bila kak noona nak kawen nie??hengat nat pegi..insyaAllah..=)

      Delete
    2. nk kawen bulan 5 taun depan,InsyaAllah..haa jemput la..da dekat da,ijn..hehe.

      Delete
    3. ek??xpham..kak kemek kawen dkat kL ka??hehe...bentong jauh..nnti or nk stay mana??=)

      Delete
  2. ape plak bentong jauhnyeeeee....sejam stengh je la..amek bus kt pekeliling amek bas bentong sampai la bentong...lorh..hehe..duk umah sewa ke syu skng?

    ReplyDelete
  3. a`ahh..huhu..nnti nak datang roger2 laa...hurmm..ms bong kol org soh p convo gak..so,org p jugak convo...huhu..x sampai hati bila msbong sampai kol..;)

    ReplyDelete
  4. ok..sirius kuul bebudak lukis gambar lu!...dahla keja dpt gaji..pahala pun sama up "i mean bila lillahitaala la"..keep up t good work...for everything else there ALLAH!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara lu komen mcm abg gua..haha..anyway tanx..!

      Delete