Friday, 5 August 2011





















Alhamdulillah dah habis final sem 5..then suddenly remind me of this bouque..hehe..sweet..but actually i really don`t deserved this flower..kan best if hati aku seindah mcm bunga tu..aku macam nak lari dari dunia nyata..heee...

Tadi,aku tak tahu apasal dengan aku..rasa panas satu badan (marah)..so aku banyak2 istigfar kat Allahswt..berjihat pada bulan yang mulia..hehe..semalam pon mcm tu jgak..but i choose to be silent..thats the best..Allahswt ada dekat sgt2 dengan aku,kenapa msti marah kan..syaitan x dak pon nak ganggu aku..its me myself..huhu..mybe because of hormonal changes..!!tp rasanya itu x menjadi alasan..marah tu boleh dikawal kan..

Actually banyak benda nak cita nak semadikan dalam blog nie,but malas..haha..
Nak jugak aku cita macam mana conversation aku dengan penganut agamaa Kristian setelah baca buku Ahmad Deedat 'The Choice'..So,klu nak baca buku 'The Choice' ni kena tahu isi kandungan bibble dulu..baru bley faham apa yg Ahmad Deedat nak sampaikan..Nanti lah entry sekali lagi aku isi..
And plus nak jugak aku kongsi pengalaman aku bg tazkirah ringkas pada kawan-kawan aku,bukan nak bangga or what..tp dulu aku pernah la merungut (my bad) tempat nak kongsi xdak apa yang aku tahu..tp dengan izin Allahswt,Dia bagi aku chance kongsi..adoii sweettt nyaaa..

Aku berjaya jugak tarik kawan aku yg sorang nie bangun ke jalan Allahswt..aku buat sikit ja tp Allahswt yang actually sedarkan dia..the things is,aku harap sangat-sangat dia beristiqomah apa yang dia nak capai sekarang..so,do i..hehe..

Hari ni jugak aku mcm seolah-oleh kena penampaq dengan lecturer,mna tak nya aku sebagai ketua rumah sepatutnya ambil tahu pasal kawan aku nie yang balik rumah tanpa kebenaran kolej..so aku tak jalankan sebagai ketua yang baik..sedih!!..aku tak reti nak layan kawan-kawan macam budakbudak,semua dah dewasa..they should know yang mana baik and yang mana salah..

Then aku terfikir,macam mana nak jadi seorang ibu yang berjaya kalau sekarang aku diberi peluang menjadi pemmimpin pon tak bley pakai..adoii..!! Bukan la aku gedix sangat nak kawin,sebab aku baru ja dengar Wardina Safiyah bagi talk macam mana nak didik anak-anak dalam penghayatan berpuasa
hurmmm..muhasabah..muhasabah,,
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment