Sunday, 13 November 2011

hurmm da lama x update blog..grrr.. *.^  garu kpala naik taippp pon..
Dis morning mcm buat aku gelong semula..mungkin Allah nak uji kekuatan aku sendiri..tp alhamdulillah boleyyy jaaa...nasib baikk laa aku x buat benda2 bodoh...

so aku amik kesempatan weekends nie dgn jalan2 dgn senior..hah!!satu lg benda yg buat aku streess...tp aku lebih rela stress yg ini dari yg 'itu'..hehe..streess x dak duit..rlx laa!!rezeki masing2..(errrr x bwk tafsir,nak put on some love notes )..huhu..but still aku boleh laa survive..keh2..stress ini aku rasakan Allah nak suruh aku lupakan sebentar stress 'itu'..go..!go..fightingggg~

and..and..aku kena terusskan usaha untuk menjadi rama-rama..lambat cket..tp still kena berusaha..!!chayookkk Syue..!!

lgpon last week aku g melawat akak angkat kat mrsm alor gajah..wahhh!!jumpa adik2 yg sgt cute..depa teror  membaca al-mathurat tanpa buku..hehe..terkial-kial aku membaca sambil malu-malu siput kenit..!!!xpa,kena blajar laa kann...semoga Allah berkati usaha aku insyaAllah~



and tanx to Allah masih lg memberi keimanan yg teguh...

No comments:

Post a Comment